System sprzedaży biletów online.

FAQ

Niniejszy przewodnik po najczęściej zadawanych pytaniach pozwoli Państwu na łatwy
i bezproblemowy zakup biletów na imprezy odbywające się na obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu
i Rekreacji w Radomiu.

Jeżeli na jakieś Wasze pytanie nie będzie tutaj odpowiedzi, prosimy o kontakt poprzez email: helpdesk@mosirradom.pl. Dokument ten będziemy rozbudowywać o nowe pytania jak te będą się z czasem pojawiać.

 

WAŻNE INFO

UWAGA! Problem z wiadomościami wysyłanymi na skrzynki Yahoo został rozwiązany.

 

MECZE RADOMIAKA:

Bilet ulgowy za 5zł przysługuje rocznikom 2004-2009, możliwość zakupu biletu w kasach za okazaniem legitymacji szkolnej potwierdzającej właściwą datę urodzenia.

 

 

 

REJESTRACJA:

  1. Aby zakupić bilet na imprezę masową z identyfikacją (mecze piłki nożnej) należy się zarejestrować na stronie https://kupbilet.mosirradom.pl.
  2. Login oraz hasło zostaną wysłane na podany przy zakładaniu konta adres email. W razie gdyby wiadomość nie pojawiła się w skrzynce odbiorcze, prosimy o monitorowanie katalogu SPAM.
  3. Hasłem do konta jest Państwa PESEL.
  4. Podanie poprawnego numeru PESEL jest niezbędne w przypadku zakupu biletu na imprezy z identyfikacją (imprezy masowe np. mecze piłki nożnej), gdzie każdy uczestnik jest znany z imienia, nazwiska i może zakupić na siebie tylko jeden bilet/wejściówkę. Wpisanie niepoprawnego numeru PESEL uniemożliwi weryfikację i tym samym nabycie biletu.

ZAKUP BILETU:

  1. Na imprezy bez identyfikacji, jeden użytkownik może zakupić maksymalnie 5 biletów
  2. Na imprezy z identyfikacją, jeden użytkownik może zakupić tylko bilet dla siebie.
  3. Instrukcja krok po kroku zakupu biletu dostępna jest pod tym linkiem. UWAGA! Wymiary kodu kreskowego po wydrukowaniu strony powinny być: 4,7 cm x 2,8 cm (szer, wys).
    Wzór biletu dostępny do pobrania TUTAJ
  4. Zamówione bilety, po dokonaniu płatności w serwisie przelewy24.pl, przychodzą na wskazany przy rejestracji adres email.
  5. Bilety drukujemy BEZ SKALOWANIA ROZMIARU STRONY!! Jakiekolwiek zmiany w domyślnym rozmiarze przysłanego pliku PDF spowodują że zakupiony bilet będzie bezużyteczny!
  6. Podczas procesu opłacania wybranych wejściówek prosimy o powstrzymanie się od przeglądania serwisu sprzedażowego w innych zakładkach przeglądarki, gdyż spowodowuje to ANULACJĘ ZAREZERWOWANYCH BILETÓW pomimo rozpoczętego procesu płatności (bilety przyjdą bez wskazania miejsca, rzędu i sektoru!).
  7. Po dokonaniu płatności w serwisie przelewy24.pl przeglądarka powróci do sklepu. KATAGORYCZNIE NIE NALEŻY ZAMYKAĆ OKNA PRZEGLĄDARKI/ZAKŁADKI. Należy poczekać aż pojawi się komunikat, że WYGENEROWANO BILET. W przeciwnym razie bilet nie zostanie wystawiony i proces będzie trzeba powtórzyć od nowa (dokonać nowej płatności)

 

BILET NIE PRZYSZEDŁ:

Należy sprawdzić folder SPAM, w razie braku biletu i w tym miejscu prosimy o kontakt pod adresem helpdesk@mosirradom.pl. Reklamacja zostanie uwzględniona wyłącznie po okazaniu potwierdzenia z systemu Przelewy24.pl.

 

PRZYSZEDŁ BILET, ALE BEZ KODU KRESKOWEGO:

Zdarza się, że osoba otrzyma na skrzynkę bilet, ale nie będzie na nim kodu kreskowego. Sytuacja zdarza się wtedy, gdy dana osoba posiada karnet na jakikolwiek sezon dowolnej drużyny, której imprezy odbywają się na obiektach MOSiR w Radomiu. W takiej sytuacji należy przyjść z karnetem (zakupiony bilet zostaje automatycznie przypisany do karnetu), który zostanie wczytany na bramce.

 

INSTRUKCJA JAK KUPIĆ BILET